

Boluspor’da bugün gerçekleştirilmesi planlanan olağan genel kurul toplantısı, yeterli çoğunluğun sağlanamaması nedeniyle ertelendi.
Kırmızı-beyazlı kulübün daha önce yaptığı açıklamada, olağan genel kurulun 2 Haziran 2026 Salı günü gerçekleştirileceği duyurulmuştu. Ancak toplantıda gerekli çoğunluğun oluşmaması üzerine kongrenin ikinci oturumunun 17 Haziran 2026 tarihinde yapılmasına karar verildi.
Yeni sezon öncesinde büyük önem taşıyan kongrede kulübün mali yapısı, yönetim süreci ve gelecek sezon planlamalarının ele alınması bekleniyor. Boluspor camiası açısından kritik öneme sahip olan genel kurulda kulübün geleceğine yönelik önemli kararların alınacağı ifade ediliyor.
Bugüne kadar Boluspor başkanlığı için resmi adaylığını açıklayan herhangi bir isim çıkmazken, önümüzdeki iki haftalık süreçte yapılacak görüşmelerin ardından camia, şehrin önde gelen isimlerinden kulübün geleceğine ilişkin olumlu gelişmeler bekliyor. Öte yandan, beklenen adımların atılmaması ve yönetim oluşumunun sağlanamaması halinde kayyum ihtimalinin gündeme gelebileceği konuşulurken, bu durum camiada endişeye neden oluyor.
Boluspor’da gözler şimdi 17 Haziran’da yapılacak genel kurula çevrildi.
4 yorum yapılmış
ne güzel işte yok sahipsiz kalmasın kayyuma gitmesin.deyip yırtık dondan çıkar gibi çıktılar takımın başını yediler.....ve ortadan kayboldular...en azından kayyum personel maaşlarını ve mutfak giderlerini karşılardı.....
boludan zıkkımlanan bi sürü varyemez var adam gidiyo başka kulübe sponsor oluyo.koskoca beypiliç nerde 1 dönem sponsor oldu kaçtı boluda arçalik var beypi var bi sürü kallavi firme var bolunun kaymağını yiyen bi Allahın kulu çıkıpta bunlara basmıyo ula bu kadar bitikmisiniz .şu rezalete bak başkan adayı yok şu külübün haline bak .geçen seneki yçnetime bak amatör kulüp yönetemicek nekadar adam varsa bolu yönetimindeydi sonuç 0 borç ayyukaya çıkmış.bi bolusp
mahmut başkan var kayyuma gitmesin diye ben varım der ve boluspor kayyuma gitmez...
acele etmeyin ağustosta toplarsınız u 15le oynarsınız demirspor gibi